Öland

Öland
Solnedgång

måndag 22 juni 2015

Nedräkningen har påbörjats

Vet att det i värsta fall kan vara upp till 5 veckor kvar att jobba innan semester. Mer troligt 4 veckor och med ren skär röta så är det 14 arbetsdagar kvar. Förödande att börja räkna ner redan nu men jag vill och behöver semester. Dock räknar jag på 24 dagar så är allt annat bara positivt. Hann inte med riktigt allt jag hade tänkt mig men lite annat som underlättar nästa vecka.


Var lovade regn idag men jag cyklade till jobbet ändå. Klarade mig både dit och hem utan att bli blöt. Dock har det inte blivit någon promenad idag. För när vi ev skulle ha gått ut så vräkte regnet ner och jag blev blöt så det räckte i torsdags förra veckan.  Dock behöver jag ut efter jobbet i morgon. Om jag ska få något att äta i resten av veckan.

Trött slö och sliten så jag tackar för mig idag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar