Öland

Öland
Solnedgång

måndag 29 juni 2015

Det gick ju också.

Var på jobbet tidigt så jag skulle hinna förbereda lite. Av någon anledning försvann dagen och en bra stund till utan att jag egentligen hade hunnit med något alls. All kraft och energi för att förbereda besök nästa vecka. Behöver dock ta hand om lite kunder denna veckan också.


Väl hemma var det bara att slita upp maken från ryggläge och ta honom med till affären. Glömde brödet i huset och lite mat behöver jag även denna vecka. Kom dock på att det fanns bröd i frysen så det blev bara grönsaker. Behöver lite tilltugg till köttet i morgon. Har nu sallad så jag klarar mig denna veckan.


Väl tillbaka har det inte blivit mycket gjort. Funderade på att läsa lite men inte ens det orkade jag göra. Fast det beror mest på att jag inte orkade hämta läsglasögonen. Lägenheten är ju så stor. Dock är det nu dags att sova. Ska bara förbereda lite inför morgonen och sedan borsta tänderna. Lika bra att säga god natt redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar