Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 23 juni 2015

En tradig dag

Cyklade till jobbet trots löfte om regn. Vilket innebar att hade jag inte haft regnskydd på mig när jag cyklade hem hade jag bara behövt torka mig. Nu var det bara fötterna som var blöta. Har hunnit med en del som inte var tänkt och missat en massa som jag borde hunnit med. Eller som en kollega sa, det är ingen bra dag men det löser sig nog till slut iaf.


Kom hem efter lite om och men. Kände inte för att cykla när det vräkte ner för mycket. Hann att få lite pappersarbete undanstökat. Var bara blöt om fötterna när jag väl var hemma. Hoppas jag kan vara något torrare i morgon när jag kommer fram. Men jag cyklade iaf hem utan att fuska och ringa hem för att bli hämtad. Blev tom en promenad i regnet när jag väl var hemma. Ok bara till affären men ut kom jag och gick gjorde jag.

Nu är det god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar