Öland

Öland
Solnedgång

lördag 28 maj 2016

Hemma

Tog lite sovmorgon igår innan jag ramlade in på jobbet. Och som en kollega sa på ett annat jobb, kommer man sent får man gå tidigt så det gjorde jag. Å andra sidan tog jag heller ingen lunch. Men jag hann fixa till det allra mesta som jag ville hinna med. Är borta nästan hela nästa vecka. Sa hinna med mycket.


Halsen känns som ett blödande skoskav typ. Och inget hjälper men lär väl gå över det också. Passade med andra ord på att vila när jag kom. Kylskåpet är tomt så idag få jag lov att handla. Ska bara först som det heter. Solen skiner också just nu så är väl lika bra att försöka bli klar för ett besök i affären medan solen ännu är på gott humör. Det har regnat under morgonen och sånt väder vill jag inte ha när jag är ute.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar