Öland

Öland
Solnedgång

måndag 2 maj 2016

Testar med mobilen.

Tänkte testa och se om det funkar bättre att blogga från nya mobilen. Maken lovade Ebbas husse att hjälpa till med utbyggnaden av deras uteplats.  Själv sitter jag och tittar på. När inte Ebba och jag gosar eller busar.
Vaknade knappt men tidigt i morse. Hann med det jag ville innan jag gick. Alldeles för fint för att be maken om skjuts. Då en kollega ska göra ett leverantörsbesök åt mig imorgon har jag försökt att hålla vederbörande uppdaterad. Och samtidigt försöka förbereda så mycket som möjligt av morgondagens sysslor och onsdagens.
Smet hem vid 16. Rundade bokhandeln för att hämta upp en målarbok med massor av söta små möss i. Har dock inte hunnit måla i den än. Kanske kan hinna det i morgon.  En annan kollega kom med två andra målarböcker idag. Tack så mycket. Nu ska jag bara hitta lite tid också.
Nä dags att se hur långt de hunnit. Samt skicka iväg detta innan batteriet dör. De börja flagga efter mat. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar