Öland

Öland
Solnedgång

måndag 9 maj 2016

Bidde en lång dag

Upp en aning tidigare och ändå en aning senare till jobbet. Vet i tusan vart tiden tog vägen. Lite osäker på vart tiden tog vägen på jobbet också. Vet att jag slogs med nuvarande system halva dagen men efter 8-e försöket gick det äntligen. Sen säger de att det nya är mer krävande. Vet inte om jag tror det. Kan inte ta 3 dagar för att göra en reklamation med det nya. Det var så fint väder att det kändes en aning jobbigt att sitta inne och jobba. Bara att vänja sig för jag hoppas på en fin sommar.


Smet från jobbet till slut skulle egentligen behövt göra en reklamation till men systemet gillar inte mig så jag sköt på det och gick hem vid halv fem. Lagom tid att gå direkt till stationen och möte maken. Hem och ladda mitt armband innan det var dags för ett besök i andra änden. Maken hjälper ju kompisens man med lite grovjobb. Själv tittar jag mest på.


Nu är vi hemma och det gäller att sova typ 7 kvart i timmen för att orka upp i morgon. Lika bra att slå ihop och lägga sig så det finns en chans att få upp ögonlocken i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar