Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 10 december 2015

Ytterligare en dag

Som Ni kanske har förstått av mitt tidigare inlägg idag så har en blå himmel varit så långt bort den bara har kunnat idag. Kunde iaf gå till jobbet utan att vara för blöt men torr var man inte. Fick en hel del gjort men fick gå hem i duggregn. Fast å andra sidan ska man hem och där har man ju torra kläder att byta till. Skulle bara hämta maken vid tåget först.


Hem, äta, torka och lite annat smått och gott men sen kom vi iväg till Växjö. Fick 2 julklappar och två födelsedagspresenter inköpta. Har min 150:- present kvar att köpa. Gick ett varv men köplusten hade försvunnit. Å andra sidan har jag två veckor på mig och jag har en nödplan. Eller faktiskt två om det skulle krisar.


Väskorna är packade, den till huset och den för jobbresan. Disken fixade maken och jag torkade och plockade undan den. Jag vattnade alla mina tre blommor i morse. Nu ska tänderna borstas och sen kan man sova. God natt.

2 kommentarer: