Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 30 december 2015

När man förbrukar julklappar

Vi skulle inte ge varandra något speciellt maken och jag. Vi vill ha en köksö. Vi är dessutom överens om vilken vi vill ha. (Nu ska vi bara hålla tummarna att IKEA får in den också, för den är slut på de två varuhusen vi lite smidigt har tillgång till.) I år visste jag dessutom vad jag önskade mig. Kanske inte vad maken hoppades på men jag visste något.

Jag fick det också även om maken verkligen försökte hitta på något annat. Fast jag fick inte bara det på bilden jag fick 3 till I samma butik. Dvs i väskaffären i Borgholm där jag brukar köpa mina väskor. Jag höll mig därifrån ända tills i söndags då jag ändå skulle kika in i en butik bara några hundra meter därifrån. Och visst hittade jag en jag ville ha.

En lite annorlunda mot vad jag brukar välja. Maken tyckte jag kunde ha valt en dyrare och i skinn. Men denna kommer även att vara helt ok att sätta ovanpå garderoben och bara titta på......Ska dock inviga den först. Ska bara njuta lite till av att titta på den.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar