Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 8 december 2015

1-a dagen gjord

Denna vecka alltså. Började den med att begära ledigt nästa fredag. Inte denna veckan utan nästa. Städade av det som skedde igår och tillhör min uppgifter kunde samtidigt starta igång en del uppgifter för januari som behöver lite förberedelser.  Fast jag kommer inte att göra dem förrän februari. Vilket gör att jag tänker försöka få till lite februariuppgifter redan i januari. Vilket inte borde vara omöjligt.


Vädret har varit grått men inget regn. Blev promenad både till, från jobbet och till andra änden efteråt. Dvs gick till kompisarna och mutade deras hundar med godis samtidigt som jag och maken fick te. Lämnade kvar påsarna på bordet så jag hoppas de hann ta bort dem innan hundarna tömde dem.


I övrigt har det inte blivit så mycket mer gjort idag. Ska se om jag kan få med mig maken till Växjö i morgon. Har ett par julklappar kvar. Hade varit trevligt om jag hade kunnat fixa dem denna veckan så jag slipper fundera mer på det. Men först sova. Är den arbetsdag i morgon med. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar