Öland

Öland
Solnedgång

söndag 13 december 2015

Ännu ett snabbt inlägg

Borde berätta mer om gårdagen och om denna dag. Men det får bli när jag kommit hem och hunnit landa. Har iaf varit på IKEA i Gävle idag och besökt den delen av landets motsvarighet till Huseby julmarknad. Men mer om det senare. Allt var avverkat på 2,5 timmar.


Jag har inte fått ihop mer än dryga 6 tusen steg idag och jag tänker inte gå ut och knata ihop dem heller. -10° ute! Är för övrigt i Vansbro i skrivande stund. Kommer att vara i dessa trakter tom leverantörsbesöket med produktions vandring är över i morgon. Sen blir det Vårgårda i morgon kväll för att landa i Alvesta innan jag ska sova på tisdag.


Det är rätt halt på vägarna kan jag säga. Man ska alltså inte lita på tiden som gps-en säger eller på att det går att tvärnita om man skulle behöva detta. Tänker inte göra något varken i morgon eller på tisdag. På onsdag återgår jag till att gå igen. Nu tänker jag ägna en stund åt att förbereda morgondagen och sedan sova. Är en anings trött. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar