Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 31 december 2015

Vacker dag

Vaknade lite halvsent men låg en stund till. Fast mest med datorn i knät och läsande div tidningar osv. Vädret var dock så fint att jag och maken tog oss en runda på ca 6km. Dock strejkade mitt aktivitetsarmband. Ville visst ha lite laddning men till att börja med såg det ut som om jag bara hade gått - 300 steg. Efter lite övertalning visade den 1800 steg. Kändes rätt surt måste jag erkänna.Men efter laddning så hade jag tydligen gått 8700 steg. Kändes lite bättre.



Fick iaf en del bilder från promenaden. Kan dock inte säga att det var så varmt även om himlen var blå så blåste det kallt. Men det syns inte. Väl hemma var det till att ladda armbandet för att fortsätta med att göra en tacopaj som någon av mina engelsktalande vänner tipsade om. Var bara ett problem, den var så god att jag så här flera timmar senare fortfarande är för mätt. Har också halva pajen kvar så jag lär bli lika mätt i morgon.


Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken till midnatt. Ska se om man kan se några raketer. Lär inte sakna dem om man inte ser några. Ska se raketer den 5 januari tänkte jag. Borgholm ska fira 200 år iår och påbörjade detta med fyrverkeri. Redan runt halvfyra om jag inte har räknat fel. Men jag är ju ledig så det gör inget.



Nu säger jag gott slut och gott nytt år! Vi ses nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar