Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 17 december 2015

Sängsällskap

Sov ju hos dottern med sambo i helgen som var. Råkade visst stimma upp katten lite innan det var dags att sova. Som hämnd från dottern fick jag behålla både katt och hund hos mig. Som om det vore en bestraffning. Hunden sov i knävecket och katten längs magen. Enda jobbiga var att behöva stiga upp och bli av med myset med att ha djuren hos mig. en gissa om jag sov gott så länge det varade.











Ok lite jobbigt var det när katten fick för sig att leka med tårna men det gick snabbt över.

2 kommentarer:

  1. Mysigt med gosiga djur, dom är jättefina :)
    GOD JUL till dig och de dina, min familj hälsar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de. Och snälla är de också när man kommer på besök.

      Detsamma till Er!

      Radera