Öland

Öland
Solnedgång

måndag 16 februari 2015

Makens "lilla" projekt

Han har ju börjat på garaget igen när väder och vind tillåter. Visade ju hur han hade börjat i tisdags eller om det var onsdags. Det var med spänning jag tittade ut på lördagsmorgonen för att se om energi till att bygga hade hållit i sig. Visst hade den det. Hade troligen gått fortare om han hade haft hjälp med att hålla, räcka, såga osv.... Men det tar sig.





Nu lär det inte ske så mycket i veckan. Han har lovat mig ett besök. Svårt att bygga och vara hos mig samtidigt. Men än är det inte fredag så än hinner mycket hända.

2 kommentarer:

  1. Ett "litet" projekt var det ja. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, detta lilla projekt har en garage del på 43 kvm och inte nog med det han tänker göra sovloft på halva ytan ovanpå. Men då inkludera carports delen. Jaja, jag vet var jag hittar honom de närmaste åren iaf. Kunde ju ha varit värre. :)

      Radera