Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 10 februari 2015

En dag till

Har gått utan att egentligen göra något speciellt intryck.  Såg till att ta mig från jobbet medan det ännu var ljust. Att man sedan har jobbat av  några mail hemifrån talar vi tyst om. Har hunnit skicka iväg de sista julklapparna till dottern. Fick plats lite annat också som fick följa med. Så kan hon alltid fundera på vad som är julklapp och vad hon fick iaf.


Okynnesshoppade ett par långbyxor för 50kr på vägen. Skulle till mataffären längst bort och passerade en rea. Inte för att jag inte behöver byxorna som gör det till ett okynnesinköp. Jag provade dem inte utan bara hoppas jag kan ha dem. Jag tror inte på att köpa kläder för att förlora vikt så man kan ha dem. Fast i detta fallet är jag nästan beredd på att göra det. Frågan är bara hur mycket möda man ska lägga ner för 50kr.


Cyklade även till mataffären längst bort och handlade 2 burkar köttfärssås. Hmm totalt 5km för två burkar mat. Det är trots allt tur att motion är nyttigt. Sen har jag även hunnit med att hälsa på vännerna. Fast då tog jag faktiskt bilen. Funderade på att cykla men det tar trots allt nästan 20 min att cykla. Nu är det dags att avsluta denna dag. För hur det än är så är det en ny dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar