Öland

Öland
Solnedgång

måndag 9 februari 2015

God morgon

Blev ingen blogg igår. Skulle ha skrivit när jag väl var framme i lägenheten. Hmm, packade upp och hade med mig lite annat som resulterade i att jag kunde göra ytterligare en omändring. Plötsligt var klockan mycket och jag trött.


Att jag sedan vaknade innan tuppen i morse kan vi tala tyst om. Ska straxt cykla till jobbet. Har dock förberedd lite småsaker jag vill göra förrådet innan dess. Har en garderobsinredning där med ett par näthyllor som jag vill komma åt. Tänkte sätta dit en som jag har förberett så till vida att den är full med saker. Ta bort de två hyllorna som då är i vägen. När jag sedan kommer hem i eftermiddag tar jag den ena av dessa hyllor med in i lägenheten och sätter där jag behöver den.


Men först ska jag bara jobba ett antal timmar, sen handla lite mat osv.... Kanske dags att göra det sista så jag kommer iväg? Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar