Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 11 februari 2015

Halvvägs

Eller en dag till avklarad i en snurrig vecka. Har i princip haft möten från 8 till 16 hela veckan. Idag var det dock utbildning mellan 8 och 12. Och i morgon blir det utbildning mellan 12 och 16. Fattar inte alltid när man ska hinna jobba. Å andra sidan så har veckans möten förhoppningsvis givet mer tid i vecka 9 då jag måste förbereda en jobbig vecka 10.


När jag skulle hem idag så var det Tyskland som tyckte att det var onödigt. Tack och lov hade jag beställt mat idag till lunch. De portionerna är så stora att jag kunde ta hem hälften och värma i micron och så slapp jag fixa till något iaf. Har nu varit hemma i en knapp halvtimme. Jag som hade tänkt att åka till IKEA efter jobbet idag. Nåja får väl ta Kalmar till helgen i stället och ta med maken.


Nu tänker jag iaf ta min tidning och lägga mig och slöa. Det har jag helt klart förtjänat. Iaf om man frågar mig. Och det räcker för min del idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar