Öland

Öland
Solnedgång

fredag 13 februari 2015

Äntligen.

Trött som jag vet inte vad. Har ändå försökt att dricka coca cola. Men nu ger jag upp. Behöver sova. Hade tänkt att smita hyfsat tidigt idag. Det blev ordinarie tid. Nåja, då kanske det funka nästa fredag?? Eller inte huvudkontoret har bokat möte fram till 17.00 och deras möten brukar alltid vara minst en halvtimme till eller mer. Fast det tar vi nästa fredag.


Var på seminarie i går med jobbet. Om stress hela eftermiddagen. Inte bara jag utan tre kollegor till. Fick ett och ett annat att tänka på. Behöver inte vara så svårt om man tänker sig för. Idag var vi och handlade när jag kom fram. Packade ur bilen sen for vi. Iofs bara ner till Köpingsvik och bara för att införskaffa det vi behöver till frukost.


I morgon har jag planerat för att vi ska in till Kalmar. Vill besöka IKEA och köpa de sista gardinstängerna och bordet vi ska till att stryka på. Till Rusta och byta en belysning som knappt höll tills den var färdigmonterad. Vore ju bra om man kunde ha den tänd också. LED ska hålla länge sägs det. Maken pratar om nya byxor så det får väl bli Dressman också. Jag kan tänka mig en runda på Maxi eller Coop.Behöver något till sötpotatisen som jag har tänkt att tillaga till middagen i morgon.


Är vi ändå i Kalmar så SKA jag ha en semla från Ekelunds. Tror jag. Om jag inte har tröttnat långt innan dess. Det har hänt förr. Men först behöver jag sova. Ögonen vill inte vara öppna längre.... God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar