Öland

Öland
Solnedgång

lördag 31 januari 2015

Undrar hur jag tänkte...

Har idag letat efter ett par saker i köksskåpen. Jo jag hittade det jag sökte men utöver det så hittade jag även 3! olika rivare för parmesanost. Vet att jag har ytterligare två i lägenheten. Frågan är bara varför jag har köpt dem?? För jag har ännu inte köpt hem ett enda gram parmesanost för rivning. Någon som kan förklara??


Frågan är finns det någon som behöver en och som kan tänka sig en som har blivit stående i ett köksskåp några år eller så?

6 kommentarer:

  1. Ja, skulle gärna ta emot en... Använder parmesan då och då... //Med vänlig hälsning Annica (alp:en)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla upp bästa frakten sen kommer en.

      Radera
  2. Du köpte säkert dem för de var billiga och snygga.........

    SvaraRadera
  3. När köpstoppet verkligen kommer till sin rätt. annars hade du säkert köpt en till under de här månaderna.. visst? *fnissar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, kanske. Har försökt att undvika affärer som har saker jag kan frestas av. Hade vi inte haft köpstoppet så hade det nog trillat in någon till..

      Radera