Öland

Öland
Solnedgång

lördag 17 januari 2015

Ja!

Det var både sol och blå himmel i dag när jag väl hade kommit så långt med dagen att jag kunde ta mig ut. Fyllde väskan med kamera, plånbok och en massa annat. Fick med maken och fick en tur i Borgholm. Fast även om himlen är blå och solen skiner är det inte varmt vid 3°och blåst.


Blev inga bilder, det var för kallt men en fick blev det innan vi åkte tillbaka. Och en massa tändbitar till braskaminen. Ena favoritbutiken har stängt till mars. Bra det, för jag har köpförbud fram till siste mars så där är man iaf räddad.


Nu är man tillbaka till huset och vädret är inte säker på om det ska bjuda på mer blå himmel eller om det ska bli grått och molnigt. Själv borde jag ta fram jobbdatorn och förbereda lite dokument. Tror dock att jag ska vila lite först.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar