Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 27 januari 2015

Trött, tröttare och ännu tröttare

Och värre lär det bli innan det blir bättre. Nu är det mesta utom det jag behöver för att ta mig till morgondagen samt städsaker nerpackade och troligen redan bortkört. Ok lite står i bilen och och lite till i hallen. Men inte mer än det är nerburet på kvart i morgonbitti.

Jag hoppas orka upp så jag kan köra bart allt det små till lägenheten före jobbet. Skulle smita tidigare från jobbet resten av veckan planerade jag. Hmmm nåja ska väl hinna hem före 17 var dag iaf. Med lite tur iaf. Och inte kan jag skylla på någon annan än mig själv.

Orkar jag och hinner jag så kikar jag in som hastigast i morgon också. Men lovar ingenting. Å andra sidan med lite tur så kanske jag är av med gamla lägenheten redan på fredagkväll. Så håll gärna en tumme eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar