Öland

Öland
Solnedgång

måndag 26 januari 2015

Borde sova

Men somnade en stund tidigare ikväll då jag borde ha städat ur lite fler skåp. Ugnen tänker jag inte göra mer åt nu Kan fortfarande bli renare men nu är händerna som sandpapper och så ren som ugnen är nu har den inte varit på bra länge. Har nämligen mest använt den till att värma lägenheten med och inte lagat mat i den.

Har inte heller plockat ihop mer som jag kan svänga förbi med efter jobbet i morgon. Eller burit ner något och ställt i bilen. Å andra sidan är det mest mat kvar nu att flytta. Som får plats i min bil vill säga.

Skulle ha duschat och tvättat håret tidigare ikväll men sov så gott när det skulle ha gjorts för att håret skulle ha en chans att bli någorlunda torrt. Nåja, bara at stiga upp tidigare. Med lite tur kommer jag upp så jag hinner med att packa ihop lite mer mat, bära ner mikro och lite till som var klart redan igår kväll innan jobbet i morgon med. För jag hann både packa två påsar mat samt köra runt lägenheten och tömma hela bilen före jobbet i morse.

Sova är dock det jag bör göra nu. Och sittande här blir det definitivt inget sovande av. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar