Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 22 januari 2015

Det går framåt

Har en halv lat dag. Dvs bara en runda till nya stället. Dock passade jag på att montera ihop de båda bäddfåtöljerna. Behöver få lite ordning så när maken kommer nästa gång samt min bror så ska de stora otympliga möblerna flyttas. Kan ju vara bra om man kan få dem på rätt ställe också.


Bäddfåtöljer på plats, matta på plats, litet bord på plats, ja allt förutom säng, tv-möbel och vitrinskåp är på plats i rummet. Passade på att tömma en låda, ett par kassar och några påsar. Nu ska jag ha emballage så det räcker.


Det ser värre ut i köket. Å andra sidan ska jag inte flytta in än så jag lär nog hinna. Mat till kyl och frys behöver jag också flytta men vill inte ha det stående i bilen över dagen när jag jobbar. Idag orkar jag inte ta en runda till så det får vänta tills nästa vecka.

Finns en del annat som ska packas ner och plockas bort men det får också ske nästa vecka. Resten av denna dag tänker jag vara lat. Tror jag iaf. Kanske tar och städar ur några skåp till i köket. Får väl packa ner det sista som står på bänken och inte behövs nästa vecka.För det som är gjort slipper jag göra sen. Men först vila.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar