Öland

Öland
Solnedgång

söndag 25 januari 2015

Blev lite idag också.

Så var man åter på plats i lägenheten. De nya madrasserna är på plats i nya lägenheten tillsammans med det mesta av den rena tvätten. Var lite annat smått också. Har plockat lite också i den nuvarande men har inte mycket kvar.


Har fyllt baksätet med det som var färdigpackat när jag kom hit. Sen har jag förberett en del som ska bäras ner i morgon. Orkar jag upp tar jag och fyller kylbagen med frysvaror samt åker till nya lägenheten och lämnar in maten iaf. Finns tid tömmer jag troligen hela bilen men det tror jag inte ens på själv.


Nu ska jag iaf plocka fram det som behövs för att kunna jobba i morgon. Rätt skönt att ha allt klart och berett. Man kan slöa lite extra på morgonen då om man så behöver. Önskar Er en god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar