Öland

Öland
Solnedgång

fredag 18 november 2011

När man upptäcker vilka goda vänner man har.



Jag plockade ihop Antonius igår. Egentligen ska maken och jag ha varsin men vi skulle dela den första tills vi såg att det funkar med två. Det gör det. Kanske tom med tre, iaf om vi har tur.
 
La i makens t-tröjor och pike tröjor i hans två backar. fick plats med mina toppar i en. Hade då en över. Det var då jag upptäckte vilka fantastiskt snälla vänner jag har!
 
Jag tål inte ull alls. Inte om jag inte har andra kläder under. Dessutom älskar jag raggsockor med ull i. Kan ha dem när det är vinter och kallt. För då har man ju tjocka strumpor på sig och de skyddar ju mot ullen. Så länge mormor levde stickade hon i minut och parti till mig. Men dels är det över 8 år sedan hon dog och dels håller de inte hur länge som helst även om man stoppar dem. Vilket jag kan om jag har kirurgvantar på mig,
 
Men kolla bilden, jag har en hel back med stickade raggisar. Gjorda av vänner till mig. Visst är livet fantastiskt! Glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar