Öland

Öland
Solnedgång

lördag 12 november 2011

Ett besök hos frukson och fruksons dotter.




Igår blev det äntligen av! Besöket hos frukson. Skulle ha kört hemifrån men då jag har en make som borde ha huvudet fastspänt ibland för att inte glömma det, gjorde att jag fick lov att bege mig redan vid 8,00.  Dock blev det en 20 min stopp på vägen.......
 
Hitade fram och möttes redan på trappen.Det blev mycket prat, fika, lunch och rabarberkräm. Frukson har en massa djur. 1 hund - collie precis som min första hund - och 3 katter. Hittade även en hamster i en bur. Gissa om det var trevligt efter att ha varit djurlös i några år. Allihop gillade de att bli kliade och klappade av främlingar. eller iaf av mig.
 
Även frukson är en mycket trevlig person i det privata om nu någon undrar. Även fruksons dotter var hemma eller morran som frukson själv kallar henne. Hon morrade dock inte en gång! Tror din mor överdriver lit, fruksons dotter!
 
Vädret var underbart och vi kunde sitta ute hela tiden. Jobbar man inomhus är detta en lyx! Så igår hade jag en lyxdag!
 
Jag vill med detta inlägg även tacka för att jag fick besöka er! Ni är väldigt välkomna hit!
 
Nu hoppas jag att denna dag också blir lika fin! Och önskar alla en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar