Öland

Öland
Solnedgång

söndag 13 november 2011

För drygt ett år sedan knåpade jag ihop denna blogg

Det blev en en Emma - Eller hur ett skötbord blir till

Hade lite överbliviet jag tyckte syrran skulle ha. Dock vet hon ännu inte om vad hon fått. (Tror jag) Att jag sedan hemskt gärna ville se den lilla gjorde ju inte saken sämre. Helt ok att komma en runda idag. Ville vi dock vara snälla och handla lite åt henne på IKEA?? Självklart.
 
Mina1955, hade varit så gullig att hon i veckan skickade ner ett par små söta stickade sockar. De är redan provade! Och kommer att användas redan i vinter..
 
Efter att ha handlat skötbord och lite annat åkte vi dit. Tösen som ska heta Emma låg och sov. Hon sover mycket bra kan jag meddela. Vi hann att montera ihop skötbordet samt äta lunch. Emma rörde inte en min av att vilja vakna.
 
Liten är hon. Söt också men hon sover ju bara!! Dock ville jag inte rikta blixten emot henne. Bilderna blev lite mörka pga detta. Far hennes både klappade henne och pratade med henne. Emma sov vidare!  Sover man så gör man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar