Öland

Öland
Solnedgång

söndag 13 november 2011

Inte bara alpen har trevliga kollegor.

Det har jag också!
 
Men alpens kollegor sydde osv hennes present.
 
http://marianova.com/users/alpen1/blog/t...
 
Fast mina kollegor varken syr eller stickar alster till mig. De köper! Kanske lika bra det........
 
Allt som behövdes vara lite hjälp vid rätt tillfälle. Rätt sorts hjälp var det också vad jag vill minnas...... Nu är frågan om jag ska låta tacket sitta kvar på jobbet eller få följa med hem. Tar jag med hem så får ju inte de övriga se. Å andra sidan är jag inte mycket på varken mitt kontor eller hemma just nu.
 
Nåja det tål att funderas på. Är ju iaf på plats två dagar i veckan som kommer. Fast sedan är jag intedär på nästan 2 veckor..... nåja man hinner fatta många beslut på två dagar.
 
Ha det gott go vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar