Öland

Öland
Solnedgång

lördag 5 november 2011

Foton man inte förstår

Ytterligare något jag hittade som jag inte riktigt kunde med att släng för evigt.

Hur katten blev det så här?

Eller kunde rubriken ha varit så här:
 
Ibland blir det inte som man tänkt sig.
 
Skulle smita ut och hämta posten. Som dock visade sig endast vara reklam och därmed förpassandes direkt till återvinningen. Men åter till ämnet. Tyckte det såg rätt mysigt ut så in efter kameran. (Och vid -17° går det fort att vara ute. I alla utan jacka som jag var.)
 
Gick ut till husknuten för att ta en bild på den snötäckta häcken. Ville visa hur den blev. Tog den första bilden men blev inte riktigt nöjd. Så jag tog ytterligare ett steg fram innan jag tog nästa bild. 
 
Men vad fasiken blev det på den då??? Bild nr tre är tagen så snart efter det bara går att ta en bild med digital kamera.
 
Någon som kan förklara bild 2?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar