Öland

Öland
Solnedgång

lördag 5 november 2011

Gör en nostalgitripp den här helgen

Och som det verkar just nu lär jag behöva fortsätta den ett antal helger till. Tänk att det ska ta en sådan tid att läsa igenom och radera. Förvisso skulle man kunna låta det vara men då jag inte förstår om hela Maria Nova bara släcks ner eller om inläggen kommer att leva för evigt utan att man kan komma åt dem. Då föredrar jag att radera.



Har dock hunnit att tvätta all tvätt. Maken bytte till vinterdäck åt mig. Kom in och sa att två däck behövde jag byta ut. Som jag inte vet det. Men jag tänkte låta däckfirma byta däck på bilen till våren och då passa på att köpa nya. Frågan är väl mest om jag ska behålla min bil eller ej. Har lite svårt att bestämma mig där.



Dagen har varit helt underbar ute idag. Och då har man hållit sig mest inne. Men är det lika fint i morgon, då skiter jag i att radera och går ut i stället. Här brukar det regna mer än det är uppehåll och sol. Och två fina dagar tänker jag inte gå miste om. Iaf inte om det går att undvika.

Fast nu tänker jag slå ihop datorn för dagen och uppsöka sängen tror jag. God natt!

2 kommentarer:

  1. Passa på att vistas ute du,
    radera hinns alltid med :)
    Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  2. Njut av att vara ute idag om ni har fint väder

    SvaraRadera