Öland

Öland
Solnedgång

fredag 10 juli 2015

Också en dag.

Blev inget jobbande idag heller. Har dock pratat med chefen ett par gånger. Ska gå in och fixa lite småsaker nästa vecka. (Tar max ett par timmar.) Sen har jag semester i 4 veckor!!! Ok ska fixa några timmars jobb i augusti också. Lite rapporteringar och attester av tider men annars så ska jag ha ledigt.


Tog tåget till Kalmar och kom in 4 min efter att bussen jag redan hade betalt skulle gå. Det var dock fler som skulle med samma buss så den chaffisen var snäll och väntade på oss. Kan tala om att det var rejält med trafik på både bron och 136-an idag. Jag kommer att ta östra sidan när jag ska någonstans längre än Köpingsvik. En kvart för att ta sig ut på 136-an och sedan gav jag upp och tog östra sidan.


Hämtade dotter med sambo hos mor min. Kom överens om att det blir Glaciären en dag nästa vecka. Dock inte tisdag. Har även lovat att bjuda bror min på kroppkakor samt hämta dotterns sambo i Kalmar. De skulle fiska. Har lovat att köra dit honom också någon gång.


Örtagården är nu avklarad. Ev blir det en runda till innan de åker hem men det mest akuta behovet är nu fixat. Handlat det mesta till maten i morgon. Upptäckte dock att det går åt mer när man är 4 än när man är två... Behöver köpa mer bröd i morgon.


Skall dock helt villigt erkänna att nu är jag helt slut. Hoppas dock kunna vakna hyfsat i morgon. Har en tid hos frissan tidigt då kom jag på. Nåja ställer väckarklockan för att vara säker. Nu är det dock god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar