Öland

Öland
Solnedgång

lördag 4 juli 2015

Lördag

Har inte gjort speciellt mycket idag. Vet inte ens om jag har något vettigt idag. Sj´kulle ha varit att jag blev av med mynten då. Har haft en påse med mynt i handväskan några veckor men inte kommit åt en fungerande myntautomat så jag har kunnat sätta in dem. Var dock inne i en affär idag som blev överlycklig när de fick växla in alla. Hade visst 400:-. Inte undra på att väskan har varit tung.


Blev grillat till middag idag också. Dock lyckades jag inte marinera bort den färdigkryddade smaken. Får ha i mer kryddor nästa gång. Gick dock att äta iaf. Blev inte bättre av att yoghurten var slut så jag kunde inte göra någon tsatsiki heller. Var och handlade runt 21 men glömde givetvis yoghurt. Nåja det blir grillad rester i morgon och jag får väl ta en tur till affären innan dess. Frågan är om man kan gå eller om det är för varmt för maten.

Nu är det läggdags oavsett. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar