Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 7 juli 2015

När inte mycket blir som planerat.

Var uppe i tid, Var tidigt ute och hann med leverantören och var i god tid på jobbet.Får lite positiva besked. Hinner fixa lite småsaker och kunden är på plats. Det är nu det mesta inte går som det ska. Det hittades en del saker som behöver göras men som inte är värre än att det med lite jobb går.

Men det är också nu allt börja snurra och mitt huvud inte vill vara med. Trodde det skulle gå över om jag satte mig en stund. Det blev det inte. Någon gång mellan 10 och 11 blev jag hemskickad. Väl hemma har jag i princip sovit hela tiden. Varit vaken en liten stund hit och dit men inte mycket.

Som det känns just nu lär jag fortsätta sova i morgon. Vet i katten vad det är men förhoppningsvis räcker det med ett eller två dygn med sömn. Det är också något jag tänker återgå till nu. Dvs sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar