Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 2 juni 2016

Åter på plats

Jag kom upp i tid, jag hann till tåget, jag kom igenom passkontrollen för att hinna med tåget som var försenat.... Hade kunnat sova en halvtimme till utan att ens riskera att missa tåget. Nåja jag kom iaf på det och det for iväg. Gick runt lägenheten för att slänga in väskan utom jobbgrejorna.


Attans så varmt det var. Funderade på att byta kläder men gjorde det inte. Det var dum för det var rejält varmt. Men jag kom iaf till jobbet dock utan att ha ätit något överhuvudtaget. Så runt 14 till 14,30 tog jag mig en macka och en banan. Kunde nog ha köpt något mer men det fick duga.


Hann med det mest akuta men avstod från att jobba i det nya systemet som vi ska in i. Fast det beror mest på att jag inte kunde logga in! Skulle egentligen ha testat till klockan 8 i morgon men det får vara. Kan kanske ha att göra med att jag var tvungen att byta lösenord? Nåja, får testa det i morgon.Dock hann jag med en hel del annat och halv fem stämplade jag ut och gick hem.


Hann möta maken sen ic det bli affären och något att äta. Orkar jag upp i morgon fixar jag en macka och tar med mig. Ska sova på saken om jag tar med mat eller bokar från köket. Har inte riktigt bestämt mig. Har sen mest vilat hela eftermiddagen och kvällen. Slut är bara förnamnet. Dock tänker jag avsluta detta inlägg nu och försöka sova. Behöver så mycket sömn jag bara kan få. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar