Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 25 november 2015

Ytterligare en halv vecka

Vet inte riktigt var tiden tar vägen men försvinner gör den fort. Har iaf fått fram påsen med allt pynt till denna lägenhet. Fått upp stjärnan i köket. Ska nu fundera lite om jag vill ha en även i rummet. Annars kommer den stjärnan att försvinna. Ska se om jag inte kan bli av med lite till. Ev en hel kartong. Kan även konstatera att om en månad är julen i det närmaste över.


Tagit mig en promenad idag. Dock en aning längre än jag trodde men det kunde jag ju inte erkänna utan det var bara att knata på. Får se vad jag orkar i morgon. Men trots ett duggregn var det skönt med frisk luft. Väl hemma var maken genomfrusen och jag genomsvett.


Nu är det åter igen dags att sova. Två dagar kvar med väckarklocka denna veckan. Sen sovmorgon. Eller sovmorgon och sovmorgon, Kalmar slott hägra så får nog se till att komma upp i  rimlig tid iaf. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar