Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 4 november 2015

Sent inlägg

Blev en lång dag. Hann med det som skulle men kom inte ifrån fabriken förrän 17,30 Bara för att sedan sitta och sammanställa dagen fram till 20,39.  Ok en paus på 45 min blev det emellan men jag var helt tom i skallen då. Jag var tvungen att avbryta vid 20,39 för att hinna äta innan restaurangen stängde. Bara för att ila tillbaka och fortsätta.


Men nu är jag klar för dagen. Nu ska tänderna borstas och jag krypa till sängs. Behöver stiga upp tidigt och hänga på låset till frukosten. Ska troligen slå på datorn redan före jag åker så jag kan spara lite tid på det. Har lovat att vara klar så att jag efter lunch kan presenterat det jag har hittat. Får bli en skrivande lunch med andra ord. Nej, sova var det. God natt!

2 kommentarer:

  1. Jobbar du dygnet runt, nästan??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja,inte egentligen men det är ändå bättre än att sitta och bara glo på ett hotell rum. Det var för mörkt för att kunna gå ut och se hur det såg ut. Och så var jag inte alltför mycket efter när jag väl var på plats idag :)

      Radera