Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 11 november 2015

Tidigt och tidigt

Det blev ingen tidig kväll igår. Den blev mycket senare än vanligt. Det han bli den 11-e innan jag släckte lampan men mitt armband blev iaf laddat innan. Det lilla misstaget tänker jag inte göra om. Kom iaf upp hyfsat och vädret var helt ok. Har gått både till och från jobbet idag också.


Hann precis så jag kunde möta upp maken. Fick köpa bröd till mig och diverse till maken. Fick ihop en bra bonus med steg idag också. Och för att göra saken än bättre blev det ytterligare en promenad så jag har redan avverkat morgondagens steg. En morgondag som skall tillbringas på mässa och med en massa spring. Behöver gå igenom samtliga hallar då jag har leverantörer i  samtliga. Tänker inte gå ett enda steg till när jag väl är hemma i morgon.

Men först sova, lång dag i morgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar