Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 18 november 2015

Halvvägs igen

Då har man gjort lite mer än halva arbetsvecka igen. Var dock lat idag och tog bilen. Kom därmed tidigare till jobbet än om jag går, kompenserade med att gå hem tidigare. Hunnit med en del som jag inte trodde och troligen missat något jag inte borde.


Hann gå en mindre promenad innan maken kom som snällt fick följa med på en lite längre runda. Tog ca en 45 min men då var vi och handlade mjölk samt juice på vägen. Passade även på att handla så vi klarar oss i morgon. Då slipper vi det momentet i morgon. Vi hade tänkt ta ytterligare en promenad men det regnade när vi gick hemåt så vi sköt upp den till i morgon.


Har renbäddat min säng maken skulle renbädda sin själv vilket troligen händer i morgon eller får det bli nästa vecka. Har även plockat fram presenten som min mor ska få. Dels från oss men även den som jag med från dottern. Har även lite som ska vidare till en loppis. Tömmer lite även här med andra ord. Planer inför helgen har kommit upp. Skjulet invändigt vill vi komma igång med men jag kan även tänka mig lite utflykter. Får se vad det blir om det händer mer än skjulet.


Nu skall jag dock sova. Är tröttare än trött för tillfället. Mörkt när man ger sig av till jobbet och lika mörkt när man ska ta sig därifrån. Behöver dagsljus, kanske ska ta fram min dagsljuslampa igen. Men det får bli en annan dag. Nu sova. God natt.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra att du kom iväg lite tidigare från jobbet för en gångs skull!!
    Hoppas du får en bra dag idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om vi bortser från regnet är den helt ok.

      Radera