Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 10 november 2015

Tidig kväll?

Hade varit skönt om jag hade klarat av det men det lär inte vara troligt men jag tänker göra ett försök. Var klar i tid i morse, vädret var ok så jag kunde gå till jobbet. Hoppas på samma i morgon för det var skönt. Fick gå en del på jobbet men inte allt för mycket. Dock hade jag mina steg när jag var hemma igen. Och när maken var upphämtad och vi hunnit hem så hade jag tom lite buffert.


Blivit lite mat, lite surfande och nästan en bild klar. Har någon fjäril kvar sen har jag gjort min första målning helt klar. Lite för mörkt för att göra den med bara fjärilar på. Eller så behöver jag iaf ha mina läsglasögon. Ska testa det någon kväll när lusten faller på. Att jag är trött hjälper säkert inte till. Ska kolla bilden i morgon och se om den överhuvudtaget är ok.


Men nu ska jag se om jag inte kan komma till ro och sova. Tänkte försöka mig på att gå i morgon också. Ska orka upp också i tid. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar