Öland

Öland
Solnedgång

söndag 22 november 2015

Bidde inget

Alltså det blev inget inlägg igår. Gjorde ingenting egentligen utöver det där man behöver hinna med på helgen för att man inte hinner det i veckorna. Och jag borde dessutom ha gjort mer! Får göra det idag om jag hinner.


Först ska bilen få vinterskor och en ny lampa. Maken har lovat att göra detta om jag håller sällskap. Detta kommer att ske vid det hyrda förrådet. Vilket passar bra för då kan jag leta rätt på fönsterprylarna som jag brukar hänga upp till advent. Borde ta lika lång tid? Jag har ju iaf inte mer än 9 lådor om jag räknar alla utom trälådorna då blir det fler.


Med lite tur kan det bli en tur till Himmelsberga eller Kläckeberga. Får se vad det blir och om det blir något. Rätt skönt att gå hemma och slappa också. Nope, dags att sätta fart på dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar