Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 4 oktober 2017

Regnigt värre

Vaknade tidigt idag och lyckades inte somna om. När jag sedan skulle gå till jobbet så regnade. Tog dock på regnkappan och hoppades att det inte skulle vara värre än att det skulle kunna gå iaf. SÅ fel man kan ha. Efter ett antal hundra meter gav jag upp och hämtade bilen. Jag hade varit dränkt katt annars. Fick en del gjort men inte allt. La dessutom till några sysslor utöver det och summerade med att flexa ut en halvtimme tidigare.


Hade inte ont i huvudet men det kändes som om det var fyllt med blöt bomull. Började dessutom flimra framförallt för ena ögat. Lika bra att köra hem innan det var värre. Regnade fortfarande då. Men om man planerar lite kan man iaf få några hundra steg under tak. Försökte mig på detta för att se om frisk luft kunde hjälpa. Nåja det blev inte sämre men jag blev sjöblöt iaf.


Bara till att knata upp och ta av alla blöta kläder. Byta till torra och försöka få upp lite värme. Blev med andra ord ingen tur till affären så jag kunde handla det som behövdes för att jag skulle ha något att äta. La mig och vilade men somnade och sov en runda. Inte värre än att jag vaknade straxt före 19. Skulle till att gå och handla då. Det lät iaf inte som det regnade. Något behövde dock fixas på min mobil. Klockan gick och ingen affär besöktes. Till slut ställde jag mig i duschen i stället. Får handla i morgon. Nåväl det finns att ta på så jag lär inte dö under natten.


Nu ska jag se om jag inte kan somna och sova bort det där som ligger i bakhuvudet och mullrar. Behöver vara någorlunda skärpt i morgon. Ska jag lära alternativt se så de vet hur man hantera vårt avvikelse system. Kunskapsnivån är från att veta att det finns till att ha försökt att använda det. Vi har 5 ärenden som ska in så vi har lite att träna på. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar