Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 10 oktober 2017

Korvstoppning

Började med att vakna i typ vanlig tid fast jag hade kunnat sovit en stund till. Nåja, åt frukost tidigt och hann ta en promenad. Hann tom gå vilse och blev bara två min sen. Jag gick åt höger, åt vänster , åt höger och varvade med att ta lite höger ibland och lite vänster ibland. Och så plötsligt hade jag inte en susning om var jag var någonstans. När det var 5 min kvar tills vi skulle börja funderade jag på att ringa kollegan härifrån och fråga var jag var samt hur jag kom tillbaka till hotellet. Ungefär just där och då såg jag en korsning vi passerade igår ett par gånger. För Ni vet att det är typ min 3 varv runt torget för att komma rätt och kunna parkera?


Sen var det korvstoppning de lux. Och vi toppade det med mer korvstoppning. Hela huvudet känns numera fyrkantigt med all information, fakta och troende. Vi kortade ner samtliga pauser osv och drog bara över med en kvart. Så i morgon börjar vi lite tidigare och drar över lite mer. Jag hann iaf gå en dryg halvtimme innan vi skulle äta. Vi hittade kollegorna från systerfabriken till frukost och sedan dess har vi ätit gemensamt. Och diskuterat, ventilerat, funderat högt osv. Vi kan summera det med att vi lär inte vara sysslolösa det närmaste halvåret. Inte ens om vi bara får syssla med detta.


Nu ska jag sova en runda ovaggad så jag kan ta emot mer kunskap i morgon. Vi ska hålla på i två dagar till och allt ska få plats, fastna och förstås. Inte lätt när man är trött så lika bra att sova som man ska då. (Måste dock ladda klart armbandet först. Men det bör vara klart ungefär när tänderna är borstade, kläderna framlagda osv.) God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar