Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 12 oktober 2017

Överfullt

Hade en aning svårt att sova igår kväll. Det gick dock till slut men var inte särskilt pigg när jag vaknade. Hann dock ta en kortare promenad innan frukost. Och en efter frukost. Sen var det att fortsätta att stoppa en massa i skallen samt träna på det man förhoppningsvis hade lärt sig. Dock klarade jag slutprovet trots tankevurpa. Jag skrev i texten men glömde kryssa i en ruta som hörde ihop. Nåväl hade ändå bra marginal. Kollegorna klarade sig också.


Fick några minuter innan vi packade in oss i bilen och åkte hem. Tackar jag för. 5 min i friska luften sen sov jag nästan hela vägen hem. Skönt med kollegor som vill köra så jag slipper och kan sova. Väl hemma var det till att packa upp det skulle upp och byta väska. Sen var det till att packa ner allt jag kunde av det som ska med nästa vecka. Behöver komplettera med lite men det behöver tvättas först. En halvtimmes vila sen tog jag med maken och gick till affären. Blåser som attans kan jag tala om. Det blev höstväder i år också. Fast det regnar inte och det är skönt iaf.


Blev inte riktigt raka vägen hem men nästan. Så stegen får jag inte ihop denna veckan om inte hela helgen ska tillbringas gående. Saknar typ 3 mil. Och det lär jag inte fixa. får räkna detta och nästa vecka som förlorade veckor eller något. Nu ska tänderna dock borstas och sen ska jag sova ovaggad. Vet att chefen har haft väl svettigt nu när vi har varit iväg så vi lär få avlasta honom i morgon. Med tur blir det trots det en rätt ok dag. Men först sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar