Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 18 oktober 2017

Det går bra det här

Vaknade en anings väl tidigt i morse. För tidigt för att kunna smita upp och äta frukost så jag la mig för att läsa. Gick väldigt bra för plötsligt hade jag nästan ingen tid kvar för att äta. Jo lite hade jag men det hade inte gjort något om det var mer tid. Hann dock både äta och borsta tänderna. Lagom till jag kom ner och klev ur hissen kom kollegan för att hämta mig. Vad man i min värld kallar just in time. I morgon behöver jag några minuter till. Ska checka ut också då.





Vi hade bokat en halvtimme tidigare hämtning i dag (och i morgon) för att slippa den värsta trafiken. Detta plus att jag hann en aning mer igår gjorde att jag fick en timma extra i morse att stöka av en massa annat som hade halkat in på mitt bord. Dock blev lunchen kort då jag råkade fråga ut kollegan före lunch lite för länge. (Typ halva lunchen.)




Vi var klara en aning tidigare idag så vi hann tillbaka till hotellet innan det var mörkt. Dock hann det bli mörkt innan jag kom ut på min promenad. Gick en annan väg idag och ett tag funderade jag rätt hårt på vart jag var och hur jag skulle hitta tillbaka till hotellet. Nåväl promenaden tog väl lång tid men jag hittade till slut tillbaka till hotellet. Har nu suttit med rapporten på det som jag har hunnit med så här långt. Blev ett par timmar idag också. Utöver de som det blir ändå av själva reviderandet.




Nu är tänderna borstade, det mesta packat osv. Nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med morgondagen också. Den blir oavsett vad jag gör längre. Om allt flyter på så checkar jag in på hotellet runt midnatt i morgon. Med tur kan jag tom komma i säng till midnatt. För att sedan vara tvungen att komma upp tidigt på fredag morgon. Allt för ett möte jag ändå inte hinner riktigt till men behöver vara med på till så stor del som möjligt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar