Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 14 juni 2017

Vipp över

Regnade länge igår så när jag väl var färdig och gå i morse så tog jag regnkappan. Tror inte det har kommit en droppe regn idag. Något som har kommit är min jobbtelefon. Den skulle visst startas upp och det blev lite problem så support behövdes. Vid halv fyra hämtade jag telefonen iaf och plockade lite med den. Nu går det iaf att ringa till mig. Dock ligger den kvar på jobbet. Får plocka in kalendern och mejlen i morgon.


Det jag dessutom behöver göra i morgon är att boka hotell på Jylland mellan söndag och måndag. Leverantörsbesök en halvtimme från platsen jag mer eller mindre bodde under första halvan av 2011. Det blir bil men just nu är frågan om kollegan kommer med tåg eller bil. Vi behöver åka runt lunch på söndag om vi ska hinna köra dit. Å andra sidan så tär det ännu längre tid att ta tåg/flyg och hyrbil. Och nu blir vi två som kan dela på körningen. Men det får vi lösa i morgon. (Behöver få fatt på leverantören som ska revideras i juli också.)


Tog bilen hem då vi skulle ta en promenad i Växjö runt sjön. Tog jacka på mig. Men den fick hänga runt midjan ända tills jag kom hem. Lite väl varmt. Dock körde jag bort bilen till jobbet först och gick hem. Så får jag iaf en promenad till jobbet iaf i morgon bitti. Maken släppte jag dock av innan jag lämnade bort bilen.


Promenaden hem gick så pass raskt att det fick blir ett varv i duschen med en gång. Hunnit prata med dottern också. Nu väntar tandborsten och sedan sängen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar