Öland

Öland
Solnedgång

tisdag 27 juni 2017

Lång ledighet men kort inlägg

Men när man har i princip sovit, jobbat och ätit när man kommer åt så gör man inte många knop även om man blir långledig. För man gör då egentligen ingenting. Om man nu inte räknar med alla måsten samt den tid man vilar. Därav ett kort inlägg nu. Det ser dessutom inte ett dugg bättre ut nu när man är tillbaka i verkligheten.


Jag kommer dock att försöka ge er en liten inblick i vad som trots allt har skett. Dock inte ikväll. För jag var tidig på jobbet i morse och det hjälpte inte ett dugg. Hade jag verkligen inte gjort något sedan i tisdags förra veckan? Nope hon hade inte det. För onsdagen var jag på leverantörsbesök med kund och övriga dagar har jag varit ledig. Kände där och då att jag kunde nog ha varit ledig idag också! Men detta gör även att jag först ska komma över kommentarer av detta slag först innan jag börjar berätta. Säger därmed god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar