Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 9 mars 2017

När man tycker man är smart

Detta blir ett kort inlägg. Skriver det nämligen från mobilen. Tyckte jag var väldigt smart i morse när jag skickade med maken datorn för att slippa bära på den när jag ska ta tåget hem. Går ju fortare att gå mellan tåg och buss samt lättare att gå från busshållplatsen 3km hemifrån. Fast det är enklare att göra inlägg med datorn.


Dagen har iaf varit något bättre än gårdagen. På jobbet alltså. Såg till att slut i vettig tid och gick så mycket jag orkade innan jag smet in och handlade mig något att äta. Då jag ändå inte hade någon dator här var det bara till att ta på sig och gå ut ett varv till. Något vettigt ska man ju göra av tiden. Nu återstår att borsta tänderna och krypa ner. Kommer att få rusa från jobbet för att hinna med tåget. Wish me luck! God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar