Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 8 mars 2017

Ger upp

Haft en riktig skit dag. Vaknade 3,30 första gången. Sen tror jag att jag vaknade en gång i kvarten. Det kändes iaf så. Men när väckarklockan ringde, då minsann gick det bra att sova! Steg upp ändå. När jag hade snoozat i 10 minuter. Skulle tvätta håret och ville inte gå ut med blöt hår. Kunde vila lite efteråt. Gick och småplockade och vips hade klockan gått väldigt fort. Gick ganska fort till jobbet. Och trots det var halt så halkade jag iaf inte idag. Har ont i knät så det räcker med gårdagens vurpa.


Dagen på jobbet började inte heller bra. Ett mejl som spydde galla och var allmänt otrevligt. Det eskalerade dessutom under dagen. Värst är att det fanns inte ens en grund i det hela. Undrar hur den människan mår egentligen. Slutade dagen med en utskällning av vederbörande. För att jag inte ville ta upp det hela i ledningsgruppen. Frågan är hur jag ska kunna göra det när jag inte ens är delaktig där? Tycker två av de övriga cheferna kan göra det. De sitter nämligen där.


I övrigt var dagen inte mycket bättre. Lyckades iaf få en del gjort. Kunde även avsluta lite gammalt som legat och släpat. Stannade dock inte kvar för att vara med på mötet som började en halvtimme efter att jag hade slutat. (Kommer inte stanna kvar på fredag em heller. Tänker sluta när jag ska och inget annat.) Gick lite extra när jag väl gick hem. Behövde lugna ner mig lite. Hornen var på väg att synas. Svans och klövarna också för den delen.


Väl hemma var pålägget slut och jag var grinig trots omvägen. Så jag åt utan pålägg. Sen tog jag med maken ut och gick en runda till. Blev ca 3 km till. Trots detta kan jag känna att jag fortfarande är grinig. Får hoppas på att jag vaknar på bättre humör i morgon. Annars får iaf ryggen sluta att göra ont. Så nu ger jag upp denna dag och tar och sätter mig på ryggen i ett antal timmar. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar