Öland

Öland
Solnedgång

onsdag 23 augusti 2017

Halva veckan gången

Även idag vaknade jag före väckarklockan. Vaknade den tiden jag måste upp i morgon för att hinna. Frågan är bara om jag vågar chansa utan att ställa väckarklockan. Tror nog att jag ställer klockan. Idag kunde jag dock krypa ner igen. Lite trött måste jag dock ha varit för när jag hade gått i 10 minuter kom jag på att maten stod hemma. Bara vända och gå hem och hämta. Blev lite sen men steg fick jag.


Lika rörigt idag som innan i veckan på jobbet. Idag hann jag dock fixa allt som jag hade planerat att ha gjort i måndags. + Att det nu börjar bli lite lite bättre styr på alla kriser överallt. Har tom hunnit att planera lite fram tom vecka 46. Fast kom på att jag vet vad jag fråga chefen om avdelningsaktivitet i februari nästa år. Frågan är vilka undanflykter han ska komma med nu. Hem kom jag iaf inte när jag skulle så tiden jag missade i morse är inarbetad med råge.


Väl hemma ville maken till Växjö . Var en adress han ville kolla upp. Sen ville jag fånga lite pokemon medan maken ville äta. Så först fångade vi några sen gick vi till andra änden och åt för att fånga på vägen tillbaka till bilen. Blev några km det också. Har lagt fram kläder och försökt att förbereda så mycket som möjligt inför morgondagens resa. Lite osäker om det finns någon ork alls till ett sent inlägg. Det tidigare kan jag göra från bilen för jag åker och kollegorna kör. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar