Öland

Öland
Solnedgång

torsdag 31 augusti 2017

En dag kvar

Var uppe före maken idag. När jag var duschad och klar så råkade jag ta mig en liten tupplur till och blev rätt sen när jag väl ar klar. Men så hade jag packat väskan inför nästa vecka. Ger mig ju iväg på söndag. Hann med en hel del idag. Gjorde lite som inte var mitt med när jag ändå höll på. Lyckades dessutom komma iväg från jobbet nästan när jag skulle också! Frågan är om jag kan göra det i morgon också? Har dock suttit i telefon några gånger sedan jag kom hem istället så kanske skulle varit kvar. Tänker dock lägga till den tiden i banken i morgon. Blev lite väl mycket. Ett samtal på några minuter kan vara ok men det var mer än så idag.


Blev S:t Clair väl hemma. Orkade inte äta mackor en gång till idag. Hann dock med en liten promenad efteråt. Saknar dock en massa steg idag men det får vara så. Hoppas kunna ta igen det i morgon. (Om jag nu tar mig ifrån jobbet när jag ska.) Har även hunnit packa ner allt i väskan gör helgen förutom datorn som ska ner så snart detta inlägg är klart. Kan vara skönt att ha det klart i morgon. Inte alla morgon man studsar ur sängen och känner sig väldans pigg.

Nope tror jag rundar av här och nu. Har inte så mycket av värde att skriva om idag och orkar inte ordbajsa. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar