Öland

Öland
Solnedgång

lördag 25 januari 2014

Små steg framåt

Hade tid för klippning i morse. Alltid lika skönt att få håret klippt. Blev lite lockig också. Maken passade på att besöka Jula och lite andra affärer under tiden. Fast sen fick han följa mig runt några andra som jag ville besöka.


Fick följa med till några andra affärer som maken ville besöka. Å andra sidan så blev det till slut ficka på Ekelunds och jag fick årets semla. Fast bara en mini för de normala var slut för dagen. Men en mini räcker mer än väl och har jag tur kanske jag får en normala senare?


Väl tillbaka blev det till att packa upp. Var lite väl bottenfrusen så jag kröp under filten medan maken monterade hyllor. De vi ska ha istället för nattduksbord. Nu är ytterligare en sak avklarad från att-göra-listan. Dags att uppdatera den och fylla på med mer som kan göras.


Blev dock ingen bio idag. Var dock och bokade samt betalade biljetter för att se den imorgon. Den tidiga föreställningen. Måste bara hinna tvätta och få allt torrt innan dess. Den första maskinen är tvättad och klar, borde få den andra iaf tvättad och upphängd.


Lika bra att få det gjort. Det får bli ett kort inlägg idag. Om jag nu inte hinner med ett till. Man vet aldrig. Men ju mindre tid här ju mer blir gjort i det verkliga livet....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar